dinsdag 24 december 2013

Waarom kan ik niet verder in Droomwereld?

Waarom kan ik niet verder in Droomwereld?

Waarom kan ik niet verder in Droomwereld?
Waarom kan ik niet verder in Droomwereld?
Soms horen we dat spelers niet verder kunnen in Droomwereld. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. We hebben het hier uiteraard niet over levels die mensen niet kunnen uitspelen. Zo blijven veel mensen hangen bij Droomwereld level 43, maar die is best goed te doen, ook als je 160.000 punten moet scoren.

We hebben het over andere situaties. Een voor de hand liggende situatie is dat je gewoon al bij het laatste level bent. Op dit moment is dat level 65.

Een andere geval kan het volgende zijn. De episodes in Droomwereld en de gewone wereld corresponderen met elkaar. Je kunt in Droomwereld niet aan een episode beginnen als de corresponderende episode in de normale wereld nog niet is uitgespeeld.

Spelers die in de normale wereld bijvoorbeeld bij level 54 zijn en in de Droomwereld aan level 51 willen beginnen zullen een melding krijgen dat ze pas verder kunnen als ze een episode hebben uitgespeeld. Het gaat dan om de episode waarin level 54 ligt. Dat is de 5de episode die loopt tot en met level 65. Als die uitgespeeld is, kan een speler beginnen aan Droomwereld level 51, het eerste level van Droomwereld episode 5: Lollylantaarns.

12 opmerkingen:

  1. vreemd dat hier aangegeven wordt dat level 65 momenteel het laatste level van droomwereld is; ik zit zelf op 87 in droomwereld. (wat trouwens een onmogelijk level is)
    site updaten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad een onmogelijk level nummer 87

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het klagen heeft geholpen, heb hem zojuist gehaald pfffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat hebben ze dan voor je gedaan ?????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je zegt dat het klagen heeft geholpen,wat bedoel je daar dan mee ?en hoeveel zetten heb jij in level 87.

      Verwijderen
  5. Is de laatste level nu 95 in droomwereld? Het lijkt er op dat ik verder kan, maar er staat een wolkje met een slot...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo beste Candy Crush spelers. Mijn naam is Kees en ik vraag even jullie aandacht m.b.t. level 86 in Droomwereld. Dit level heb ik voltooid : alle gelatine is weggespeelt, het aantal punten staat, met nog 1 zet te gaan ((inclusief gespikkelde-chocoladebom en prachtig puntenveld) op 99.100. Nu de grap: ik kan de laatste zet niet doen! Wat is dit voor flauwe grap? Heeft iemand anders dit weleens meegemaakt? En ben je eventueel toch verder gekomen? Weet jij de remedie hier tegen? Nu ben ik verplicht opnieuw levvel 86 te spelen. Nee, mijn computer werkte gewoon optimaal toen bovengenoemde zich voordeed, daar ligt het niet aan. Groetjes: Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Candy Crush valt al 2 dagen uit kan hem niet meer opstarten ,zomaar ineens pfffffff. Niet leuk zit pas in level 199. Wie weet de oplossing????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit vast op level 125 droomwereld. Hoe kan ik de episode vrijspelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zit vast op 230 al meer dan 30 velden realiteit vrij gespeeld maar word niet ont grendeld balen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, ik zit op level 162, deze blijft al dagen achtereen knipperen, en hij blijft maar laden, pakt wel levens weg als ik afsluit, weet iemand hoe ik nu verder moet ????

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...