maandag 9 december 2013

Candy Crush uitspelen zonder hack of aankopen?

Candy Crush uitspelen zonder hack of aankopen?

Candy Crush uitspelen zonder hack of aankopen?
Candy Crush uitspelen zonder hack of aankopen?
Veel spelers denken dat het onmogelijk is om Candy Crush uit te spelen zonder hack of aankopen. Ik denk dat het wel mogelijk is. Ik weet het niet zeker want er is nog niemand die het spel heeft uitgespeeld, doordat er elke maand weer een episode bij komt. Maar alle levels die ik tot nu toe behaald heb, heb ik zonder aankopen of hack gehaald.

Volgens de producent van Candy Crush, King, is het zeker mogelijk. En ze ondersteunen dat argument door erbij te melden dat de meeste spelers van Candy Crush nog nooit hebben betaald voor het spel. Een bobo van Candy Crush zegt zelfs dat 70% van alle mensen die het tot nu toe laatste level heeft uitgespeeld, dat heeft gedaan zonder te betalen.

Omdat ik af en toe een complete episode van 15 levels in een week speel, geloof ik hem.

17 opmerkingen:

  1. Nou ik heb 3,99 voor de candy cheat betaald maar krijg niets extra`s dus geld wegegooid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de cheat van "leethax.net" werkt alleen als je de Firefoxbrowser gebruikt en is bovendien gratis te downloaden. Gebruik deze cheat alleen om de echt lastige levels te spelen en je zult niet gefrustreerd raken omdat geen levens of zetten meer hebt.

      Verwijderen
    2. kijk of je firefox 36.0 in downloads map heb en die op niew installeren. dan doet leethax het ook weer

      Verwijderen
  2. Ik vind het ook minder knap als je extra zetten koopt. Ik vind het juist een uitdaging om het zonder geld te betalen te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leethax werkt niet meer sinds update van firefox of toch nog wel bij iemand?????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Telkens doe ik met succes level 23 en toch zegt men telkens dat mijn gelatine niet weggespeeld is
    Wie kan me helpen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit al 2,5 maand vast in level 70. Mijn zin in candy crush is daar door al aardig weg.
    Ze laten wel zien hoe het moet spelen maar zo mooi gaat het niet. Je moet proberen 4 dezelfde afbeelding bij elkaar te krijgen en die 2 bij elkaar te krijgen zodat de rechtse zijde weg speelt. Maar als je 2 of 3 in het veld heb staan en al kan je geen zet meer zetten krijg je opnieuw afbeeldingen. maar die 2 of 3 knipperende afbeelding ben je kwijt en kan weer opnieuw beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb er ok 3 maanden in gezeten en opeens lukte het

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inmiddels aanbeland bij level 88, zonder faceboek en zondr iets te kopen. Wel 5 dagen bezig geweest met level 86, was de eerste echt moeilijke opdracht. Ben blij met de opgelegde pauzes bij de uitdagingen, zo is het risico tot verslaving teruggedrongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Candy Crushers,

    Kleine kans dat iemand dit leest denk ik maar ik heb een vraagje:

    Ik heb al een aantal keren een kokoswiel booster gewonnen met het rad op mijn telefoon, de vraag is: hoe speel ik deze voordat ik een level begin?

    Op het beginscherm waar je 'SPEEL' moet drukken staan alleen maar de 'visjes', de 'kleurenbom' en 'het verpakt + gestreept snoepje' booster

    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je krijgt alleen maar die boosters aangeboden die je in het level dat je op dat moment gaat spelen kunt gebruiken. Als je bijvoorbeeld geen tijdlevel speelt krijg je ook geen extra tijd aangeboden.

      Verwijderen
  9. Waarom kan ik niet verder na level 215 zonder te betalen of vrienden op facebook nodig te hebben? Men beweert het spel te kunnen spelen zonder te betalen, waar is dan de logica?
    Graag een antwoord aub.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben al bij level 254 en heb nog nooit een aankoop gedaan en ben dat ook niet van plan.

      Verwijderen
    2. overkwam mij ook na level 320, kon kiezen tussen aankopen of hulp vragen van Facebook vrienden, die vrienden heb ik niet en ik wil ook niet betalen. drie dagen op rij heb ik die 2 mogelijkheden aangeklikt zonder echt te kunnen kiezen. de vierde dag was ik ineens (wonderlijk!) over de kloof heen en kon ik weer verder. vraag me niet hoe het kan maar er schijnt een tandenfee rond te dwalen die je af en toe een zetje geeft over de kloof heen zet

      Verwijderen
  10. Is het al gelukt inmiddels? Ik heb hetzelfde probleem....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je bij een nieuwe episode komt, hoef je echt niet te betalen of vrienden te vragen. Na 72 uur ga je vanzelf door naar de volgende episode. Ik doe dat meestal, want dan speel ik gewoon een paar dagen niet. Ik zit in level 670, en heb nog nooit iets gekocht.
    Ik gebruik wel de boosters die je elke dag kunt draaien. Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...