dinsdag 30 juli 2013

Candy Crush tips level 125

Candy Crush tips en strategieën voor level 125

Candy Crush tips level 125
Candy Crush tips level 125
Doel van Candy Crush level 125
Verwijder alle gelatine en haal 80.000 punten in 55 zetten.

Sterren
1 ster: 80.000 punten
2 sterren: 120.000 punten
3 sterren: 145.000 punten

Candy Crush tips level 125
Candy Crush tips level 125
Omschrijving van Candy Crush level 125
In level 125 moet je ervoor zorgen dat je alle gelatine weghaalt. Dat is vooral lastig voor de blokjes die in de eerste en laatste kolom verborgen liggen. Deze blokjes kun je maar vanaf 1 kant raken.

Strategieën van Candy Crush level 125
De beste strategie om level 125 te halen is snel naar beneden te werken en om een goed gebruik te maken van speciale snoepjes. Vooral de horizontaal gestreepte snoepjes zullen een hulp zijn. Gebruik die vooral om de 'verborgen' snoepjes in de eerste en laatste kolom weg te halen.

55 zetten lijkt veel, maar je zult ze voor level 125 wel nodig hebben. Niveau van dit level: Lastig, gelukkig heb ik maar 3x gedaan over dit level. De laatste keer had ik ruim 205.000 punten.

Andere levels in episode pepermuntpaleis zijn: Episode pepermuntpaleis levels

19 opmerkingen:

  1. Ik zit al dagenlang vast op dit level, ik kom gewoon 20 zetten tekort

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook! maar niet zo irritant als die bommen!

      Verwijderen
    2. ik zit er ook al dagen lang aan vast, maar je komt er vanzelf wel

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Bij deze stop ik met candy crush op level 125. Het is onmogelijk om die gel weg te spelen met het aantal zetten dat je krijgt . Ik heb aan dit level al veel te veel tijd verspild.

      Verwijderen
    5. Ik kom maar niet door level 125 wie heeft nog een goede tip

      Verwijderen
  2. Gelukkig niet zo vervelend als de chocolade maar na 60 pogingen vind ik het niet meer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet te veel zetten doen om de gelatine te verwijderen, je haalt dat niet.
    Het is inderdaad niet leuk meer, kopen vertik ik, daar is het niet voor bedoelt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg steeds verzoeken om levens te geven, dat sommige al wel 56 dagen vast zitten, die spelen het spel niet meer, het is te moeilijk,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is gewoon te moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is niet echt moeilijk, je moet gewoon veel geluk hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon doorzetten.
    Op een gegeven moment krijg je de juiste combinaties en lukt het wel.
    Zit zelf soms ook weken op een level vast.
    Ook ik krijg dan de aardigheid er af, maar blijf het proberen en uiteindelijk lukt het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoezo 55 zetten? Ik wilde dat ik er 55 had, maar heb er maar 21

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb er ook maar 21 zetten da is niet te spelen pffff andere spellen dan maar als ze het zo doen
    jammer:(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan iemand mij vertellen hoe ik ook 55 zetten kan krijgen ?
    Ik heb er ook 21, dat is dus onbegonnen werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die 55 zetten is leuk en aardig.... Maar dat is in het reguliere spel, niet in droomwereld... dat verklaart dus al veel....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb ook maar 21 zetten waar haal je er 55

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rot level absoluut............
    af en toe denk ik ja ik ga t redden, maar dan zit ik met 2 blokjes die niet weg te krijgen omdat ze geisoleerd zitten, ben nu 2 weken bezig, na 4 weken schei ik er mee uit en zoek ik n ander spel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...