dinsdag 2 juli 2013

Candy Crush tips level 95

Candy Crush tips en strategieën voor level 95

Candy Crush tips level 95
Candy Crush tips level 95
Doel van Candy Crush level 95
Zorg ervoor dat je beide ingrediënten naar beneden haalt. Bovendien moet je ervoor zorgen dat je 50.000 punten haalt in 45 zetten.

Sterren
1 ster: 50.000 punten
2 sterren: 75.000 punten
3 sterren: 100.000 punten

Candy Crush tips level 95
Candy Crush tips level 95
Omschrijving van Candy Crush level 95
In level 95 moet je één kers en één hazelnoot naar beneden halen. De 4de en 6de kolom zijn speciaal. Alles van de 4de kolom schuift door naar de 1ste kolom en alles van de 6de kolom schuift door naar de 9de kolom. De 1ste en 9de kolom zijn de eindpunten voor de kers en hazelnoot.

Strategieën van Candy Crush level 95
Een goede strategie is om vooral te focussen op de 4de en 6de kolom. De ingrediënten moet je naar een van deze twee kolommen dirigeren, dan pas kunnen ze in de 1ste of 9de kolom komen. Als ze eenmaal in de 1ste of 9de kolom staan ben je er nog niet. Je zult gebruik moeten maken van horizontaal gestreepte snoepjes om de inhoud van deze kolommen te laten knallen.

Niveau van level 95: Lastig.

Andere levels in episode kauwgumbrug zijn: Episode kauwgumbrug levels

13 opmerkingen:

  1. Had eindelijk Candy Crush level 95.
    Maar tot mijn verbazing kon ik niet verder naar level 96!
    Moet nu eerst 3 vrienden vragen om door te gaan....
    Enfin die heb ik nu...maar nog steeds niet level 96..wie weet hoe ik verder moet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet eerst de uitdagingen halen. Die vrienden heb je niet nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat bedoel je met uitdagingen halen? Heb net level 95 camdy crush gehaald...
      Helaas krijg ik toh weer ateeds level 95 inplaats van 96

      Verwijderen
    2. Het blokje na level 95 ziet er iets anders uit. Daarop klikken en daar vind je uitdagingen. toch?

      Verwijderen
    3. Welk blokje? Is zo jammer dat ee niet meer informatie is...o.a. Van de regels en dergelijke..
      Je doet nu maar wat en ik vind het reuze frusterend...

      Verwijderen
    4. Ik zit ook vast.
      Bij dit level zie ik nu op mijn laptop een groot sleutelgat, op mijn telefoon niets , maar er gebeurt niets als ik erop klik. Ik kan ook geen vrienden vragen door te mogen.
      Dus zit ik weer bij beide spelen bovenaan en ik wil verder !
      Tips hoe je iets in gang kan zetten ?!

      Verwijderen
    5. Van wifi afgaan...dan komen de uitdagingen tevoorschijn... drie uitdagingen die niet al te moeilijk zijn , maar je mag maar één uitdaging per dag doen... succes!

      Verwijderen
    6. Je kan de uitdagingen spelen als je je wifi uit zet.

      Verwijderen
  3. Blijven proberen dat doe we allemaal :) je kan uitleg vinden op inernet Candy crush tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. help help, na level 95 komt er een sleutelgat en dit blokkeert level 96. De uil vraagt "voltooi nog een episode van de saga om je volgende droomavontuur vrij te spelen" Heb al verschillende levels opnieuw gespeeld maar krijg steeds dezelfde boodschap. Hoe geraak ik verder en wat bedoeld die uil eigenlijk ? bedankt alvast voor een antwoord

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk eens voor de speluitleg en spelregels op http://www.speluitleg.com

    Ook als je vragen hebt over het spel kunnen ze je verder helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach hou toch op, zit vast op level 469, het spel wordt steeds minder leuk om te spelen. Je krijgt geen enkele Nederlandse feedback meer en zoiets van zoek het maar uit. Ondertussen krijg je wel iedere keer berichtje van speel King spelletjes dit of dat , mooi niet doen want je ergernis neemt alleen maar toe. Er zijn nog zoveel andere, niet King, leuke spelletjes te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...