donderdag 24 oktober 2013

Candy Crush tips level 210

Candy Crush tips en strategieën voor level 210

Candy Crush tips level 210
Candy Crush tips level 210
Doel van Candy Crush level 210
Level 210 is een gelatine level. Verder moeten er 75.000 punten gehaald worden in maximaal 30 zetten.

Sterren voor level 210
1 ster: 75.000 punten
2 sterren: 125.000 punten
3 sterren: 150.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 210
Candy Crush tips level 210
Candy Crush tips level 210

Er is in level 210 niet veel gelatine te zien. De gelatine is verstopt onder de dropveters aan de linkerkant.

Strategieën van Candy Crush level 210
De beste manier om van alle dropveters af te komen is door twee kleurenbommen te combineren. Probeer er twee boven elkaar te zetten en combineer ze dan. Op die manier worden alle dropveters weggehaald en blijft de gelatine over. Nu snel de gelatine wegspelen. Ga hier naar level 211.

Niveau van level 210: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Heerlijke verrassing zijn: Episode heerlijke verrassing levels

37 opmerkingen:

  1. ik speel al weer heel dit spel het lukt mij echt niet ik verlies mijn geduld help help

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit al een paar maanden vast op dit k*t level. Ik kom hem niet door

      Verwijderen
  2. ier ook zo, tgaat niet en geraak het moe grrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij lukt het ook niet. De hints werken niet. Is er misschien een verschil of je dit spel op de laptop/pc speelt of op een telefoon??????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de tip twee kleurenbommen te combineren werk niet. de zwarte snoepjes blijven staan.
    wat dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij blijven ze ook staan, kom ook niet verder

      Verwijderen
    2. Snap niet dat ze daar niets aan doen

      Verwijderen
  5. ik stop met candy crush kan zo niet verder . niet leuk meer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 kleuren bommen werken niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tips werken niet op laptop, wél op mijn mobiel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, de kleurenbommen werken idd niet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 kleurenbommen, werken hier ook niet,linkerhelft blijft gewoon in tact .... reden???????

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleurenbommen werken alleen op mobiel en tablet, niet op de laptop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is me gelukt met visjes te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idd heel lastig level als de combinatie kleurenbommen niet lukt !! Had het bijna opgegeven maar het is me na heel veel proberen toch gelukt. Gestreepte snoepjes zoveel mogelijk combineren met de kleurenbom en heel veel geluk hebben uiteraard

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoop je snel na te doen.... maar goed gedaan!!

      Verwijderen
  13. kunnen ze is zorgen dat het op de laptop ook gaat lukken, heb het laatste level bij die andere al uitgespeeld... en nu dit level 210 heb al een paar keer geprobeerd van boven naar beneden en anders om en met een snoepje aan de andere kant.... het is een betaalspel dus ze moeten zorgen dat het werkt... niet dat ik stuiver er in stop..... laat het gewoon werken ook op de laptop.....candy cruch verhelp dit AUB !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit level heeft een andere logica dan overige levels. Is het een bug dat discobal en streepjes samen geen bijzondere combinatie (meer) vormen???

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de twee bommen boven elkaar kon eerder wel op de computer nu niet meer,
    kan alleen met de mobiel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat nu help aub zit al maanden vast op laptop ......zoals hierboven vermeld staat helpen niks van de tips op de laptop.

      Verwijderen
  16. Ook bij mij werkten de gespikkelde ballen niet. Toch ben ik er na lang doorgaan doorgekomen op mijn laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dus is het een kut spel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lukt bij mij ook niet op de PC Ben al een week bezig. Ik ben het stilaan beu.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het lukt niet met die kleurbommen op laptop; misschien eindigt hier het spel voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. never ending level 210, waardeloos dat het probleem nog steeds niet is opgelost

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor het vergallen van het spel plezier op candy crush voor veel mensen.
    Te danken aan de makers van candy crush.
    In een woord SCHANDALIG ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik ben al maanden bezig,kom er niet doorheen.
    Waarom wordt dit niet opgelost?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mateloze ergernis hier,, niets lukt,,al ...tig maal alle combi's geprobeerd, de linker kant is niet weg te spelen, stoppen is enigste optie, en zoek wel andere spellen, zonder geld ,,en zonder ergernis,, een speel moet wel speelbaar zijn, ,,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Al 7 maanden bezig er is echt niet door heen te komen, ook niet met de kleuren bommen combinatie.
    Waarschijnlijk expres zo gemaakt dat je uit wanhoop gaat betalen voor een volgend level, Nu ik op deze site kijk zie ik dat er wel heel veel mensen problemen hebben met dit level.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. bij werkt het ook al niet met de tip die gegeven word
    ik ga nu maar anders proberen ik ben radeloos !!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 210 op tablet gespeeld en daarna 211 op de pc
    op de pc werkt 210 niet op de tablet wel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Op pc werkt het wel met de kleurenbommen, de zwarte snoepjes verdwijnen. Alleen heb ik meer zetten nodig, om de gelatine weg te spelen. Het is al een paar keer bijna gelukt, maar heb nog iets meer geluk nodig door de juiste combinaties te kunnen maken, zodat alle gelatine verdwijnt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...