woensdag 30 oktober 2013

Candy Crush tips level 215

Candy Crush tips en strategieën voor level 215

Candy Crush tips level 215
Candy Crush tips level 215
Doel van Candy Crush level 215
Level 215 is het laatste level van de episode Heerlijke verrassing. Level 215 is een bestellingenlevel. Daarnaast moet je minimaal 25.000 punten scoren in 50 zetten.

Sterren voor level 215
1 ster: 25.000 punten
2 sterren: 100.000 punten
3 sterren: 150.000 punten

Candy Crush tips level 215
Candy Crush tips level 215
Omschrijving van Candy Crush level 215
De bestellingen die je moet scoren zijn een combinatie van twee kleurenbommen, een combinatie van twee gestreepte snoepjes en een combinatie van een gestreept en verpakt snoepje. Alleen de kleurenbom staat al klaar, maar die kun je pas gebruiken als je door een flinke muur van gewelfde steentjes bent gekomen.

Strategieën van Candy Crush level 215
Speel zo snel mogelijk de gewelfde steentjes weg. Daardoor komt de kleurenbom in beeld, maar daarbij wordt het speelveld ook snel groter. En een groter speelveld is nodig om andere speciale snoepjes te maken en om de andere kleurenbom te maken. Dit is een gemiddeld level die je in een paar zetten kunt halen. Eerst weer een paar uitdagingen spelen en dan door naar level 216.

Niveau van level 215: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Heerlijke verrassing zijn: Episode heerlijke verrassing levels

7 opmerkingen:

  1. Tsssss paar zetten halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn idee, slaat nergens op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben al heel lang bezig is niet gemakkelijk help help

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het lukt echt niet ik geef het echt op help help anders stop ik .en dat zou jammer zijn

      Verwijderen
  4. Een paar zetten?????? Een paar weken/maanden zullen ze bedoelen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben al 4 weken bezig, de moed wordt me ontnomen om verder te gaan!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die paar zetten zijn mij ook ontgaan. Ik krijg doe kleurennommen maar niet voor elkaar. Kleurenbommen genoeg, maar precies naast elkaar os weg lastig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...