zaterdag 2 november 2013

Candy Crush tips level 245

Candy Crush tips en strategieën voor level 245

Candy Crush tips level 245
Candy Crush tips level 245
Doel van Candy Crush level 245
Met level 245 moeten we wat bestellingen ophalen. Ook moet je minstens 60.000 punten scoren in maximaal 50 zetten.

Sterren voor level 245
1 ster: 60.000 punten
2 sterren: 140.000 punten
3 sterren: 180.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 245
In level 245 moeten we de volgende bestellingen ophalen: 5 keer een verpakt snoepje met een gestreept snoepje. Daarnaast moet je in 50 zetten minimaal 60.000 punten scoren. Let op de 12-zetten-bom!

Strategieën van Candy Crush level 245
De 12-zetten-bom moet je zo snel mogelijk wegwerken. Als je dat gedaan hebt kun je overgaan op het maken van verpakte snoepjes, de gestreepte zijn altijd makkelijker te maken, probeer die op een handige plek naast de verpakte snoepjes te maken. Level 245 is een gemiddeld level. We mogen nu door naar level 246.

Niveau van level 245: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Chocoladeboerderij zijn: Episode chocoladeboerderij levels

44 opmerkingen:

  1. Makkelijk gezegt gestreepte gaat wel , verpakte niet krijg er niet meer dan 2 weg.
    waarom moet het zo moeilijk,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook al ruim een maand bezig om dit level te halen.....is niet te doen dit level!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mee eens, mij lukt het ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk maar zo, als anderen het gelukt is, lukt het mij ook wel een keer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Don't give up!!

      Verwijderen
    2. Ik krijg er wat van heth het lukt gewoon echt niet snap er niks van

      Verwijderen
  5. het zou leuk zijn als die bommen niet steeds weer terug komen. Ik ben daar meer mee bezig dan combinaties te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ik veel spellen niet één verpakt snoepje gekregen! Komen ze misschien in een bepaalde kleur voor? Snap er niets van....één van jullie wellicht, want van de auteur krijg je nooit antwoord! !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar blijven de verpakte snoepjes??? Ik krijg er niet één!!!! Als die rot bommen zijn weggespeeld zijn je zetten ook op! idd...Waarom zo moeilijk?? Niet leuk meer. Zitten ze soms onder een bepaalde kleur? Weet iemand dat, want van de auteur krijg je geen reacties!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha vandaag gehaald nadat ik de jackpot in het rad had :):):)#mijndagkannietmeerstuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben het met alle schrijvers eens, een vervelend level !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn moeder is er helemaal door van slag, We kunnen nergens nuttige informatie vinden. Mijn moeder zit nu op therapie om de depressie tegen te gaan. Ze praat al dagen niet meer en wordt boos als mijn familie haar geen levens stuurt.... Ze heeft op dit moment echt geen leven. De dokter spreekt van een zogeheten Candy Crash

    BeantwoordenVerwijderen
  12. help mij svp het lukt mij echt niet en ik speel het zo graag al zo lang bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. was ik al heel ver gekomen stopt het spel ik kon niet verder ben heel boos nu hoe kan dit zo gebeuren svp help helpik doe zo mijn best .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is gewoon onmogelijk om te halen heb je eindelijk een verpakt snoepje wil het samen doen met een andere ontploft het weer zo gaat het iedere keer je kan het zo nooit halen wat een rot spel.ikkrijg er genoeg van terwijl ik het zo leuk vind dit is niet te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoe je je best ook doet het lukt gewoon niet niet leuk meer help help help

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gemiddeld level????? Het is gewoon een stevig baal level!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gejammer hier. Begrijpen jullie nou echt niet dat je door boosters te kopen hier door komt. Daar is het hele spel op gebouwd. Dat noemen wij een
    ''Verdienmodel''. De gemakkelijke mag je gratis halen. De moeilijke moet je toch echt voor betalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. k*tlevel. ik stop ermee want ik ga er echt niet voor betalen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gewoon blijven proberen, heb ook meerdere keren vast gezeten en ook een hele tijd. Ik heb zelfs het spel enige tijd niet gespeeld en weer opgepakt. Het komt vast wel een keer goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. alleen maar bommen verder kom je niet.inderdaad .stop er ook mee

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is geen 12 bommen , maar continu bommen. een rotspel! voor verpakte snoepjes
    moet je hoek hebben, dan komen ze tevoorschijn , en zitten de streepjes weer verkeerd. Rot spel. Meteen stoppen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben al meer dan een jaar aan het proberen om naar een hoger level te geraken, lukt gewoon niet. Heb ook bijna een depressie. Heb gewoon enkele maanden niet meer gespeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zojuist na anderhalve maand proberen er door geraakt met nog 7 zetjes over... Was bij de laatste combinatie nog aan het denken, komaan neem er een screenshot van maar dan dacht ik bij mezelf, verkloot het nu nie, maak gewoon da combinatieke en klaar weg ermee, goodbye kutlevel 245 (middenvinger omhoog)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hèhe, vandaag dit level gehaald na heel veel keer proberen en een paar keer nog 1 bestelling te gaan aan het einde van het spel. En dan nu gehaald! Zelfs zonder extra beurten of extra snoepjes van het boosterwiel.
    Gewoon doorgaan en heel goed je best doen om verpakte snoepjes te maken. Die gestreepte zijn veel makkelijker te maken en die komen ook vaak wel uit die vraagtekens.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ben als zovelen al heel lang bezig met dit level, wat mij zo frustreerd is dat ze zeggen dat dit level niet zo moeilijk is amaaai zeg !!!!!maar geef niet op !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een vreselijk level, alles explodeert voordat je combi's kan maken, ik ben er nu klaar mee, weg met dit ergernis spel, ik zoek iets waar je plezier aan kunt beleven en geen hartverzakking ��

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben nu ruim 4 weken bezig met dit level. Hoe lang moet ik nog wachten tot ik er doorheen ben? Normaal gesproken ben ik hooguit 2 weken bezig met een moeilijk level, maar deze blijft maar duren. Is niet leuk meer

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Is er een bepaalde strategie bij dit spel? Als ervaren speler lukt het mij echt niet om door dit level te komen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je weet hoe je verpakte snoepjes maakt? Anders dat even googlen

      Verwijderen
  29. Na zes weken heb ik er genoeg van. Dit level is niet te halen. Ik stop met candy crush, en ga een ander spel dowloaden. Jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Eindelijk, na 8 weken heb ik dit level gehaald. Wel met behulp van twee keer de stenen verwisselen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben ook al 2 maanden bezig. Vreselijk ik hoop op de jackpot...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. geraak bijna niet aan verpakte snoepjes....hier eindigt candy crush voor mij niet te doen level 245

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Als je een depressie krijgt van candy crush heb je sowieso hulp nodig....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ammaai ben niet alleen dat blyft steken op level 245 is dat moeilyk, niet opgeven zeker .

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik heb dit level kunnen uitspelen na 7 keer proberen zonder boosters of extra zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zorg dat je veel snoepjes van een kleur hebt zodat je gemakkelijker een verpakt snoepje kan vormen. Hierbij kan het handig zijn om een colorbomb te laten ontploffen als je die toevallig hebt. Dan is er minder kleurvariatie.
    Zodra je het verpakte snoepje hebt probeer je kleuren gelijk aan die van het verpakte snoepje uit de buurt te houden om de kans kleiner te maken dat de boel voortijdig per ongeluk ontploft.
    Dan gestreept snoepje in de buurt vormen en deze naar elkaar toe brengen. Je niet teveel bezig houden met de bommen want zodra de combo door jou gescoord wordt ontploft de bom toch wel.
    Ik heb het op deze manier binnen een dag voor elkaar gekregen. Misschien was het meer geluk dan wijsheid maar ik hoop toch dat het je helpt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De nodige snoepje komen niet, hoogtens 1 of 2
    ik ben al 6 weken aan t proberen, vind t niet meer leuk!!!
    Een beetje moeilijk is n uitdaging,
    onmogelijk is niet te doen!!!
    Nog ff en ik stop er mee uit zoek n nieuw spel...............

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het is allemaal bedoeld om je HELEMAAL WANHOPIG TE MAKEN !! zodat je geld gaat besteden aan Candy Crush in de vorm van goud staven etc. bij de Candy Bank...Maar dan is het geen gratis spel meer niet waar? De intentie van de maker is niet zuiver, het wil alleen geld zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Pfffff ik zit al 3 weken vast kom gewoon niet verder en als ik al die verpakte snoepjes heb kan ik die combinaties niet maken want dan ontploft er een en neemt de anderen mee ..ik probeer het nog een paar keer anders Gooi ik het spel er af ik wil me niet kapot ergeren wil soms de phone wel tegen de muur gooien Snap tja ze willen gewoon dat je aan het kopen slaat nou dat ha ik niet doen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mij lukte dit level ook niet op mijn telefoon, maar net op facebook wel omdat hij daar volgens mij een fout in de game maakte en ik maar 1 combinatie hoefde te maken! Heel fijn, rotlevel op deze manier gehaald:P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...