dinsdag 5 november 2013

Level 277 | Candy Crush tips level 277

Candy Crush tips en strategieën voor level 277

Level 277 | Candy Crush tips level 277
Level 277 | Candy Crush tips level 277
Doel van Candy Crush level 277
We spelen met level 277 een bestellingenlevel. In level 277 moeten we 20.000 punten scoren en veel bestellingen wegspelen. Dat alles in 40 zetten.

Sterren voor level 277
1 ster: 20.000 punten
2 sterren: 130.000 punten
3 sterren: 160.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 277
In level 277 gaat het om 19 bestellingen: 19 verpakte snoepjes. En verpakte snoepjes zijn gewoon lastig te halen.

Strategieën van Candy Crush level 277
Probeer een verpakt snoepje te combineren met een kleurenbom. Dat levert veel verpakte snoepjes op. Misschien moet je het twee keer doen. We mogen nu door naar level 278.

Niveau van level 277: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Snoepwolken zijn: Episode snoepwolken levels

37 opmerkingen:

  1. (Probeer een verpakt snoepje te combineren met een kleurenbom. Dat levert veel verpakte snoepjes op.) wat mij betreft is dit niet waar IN DIT LEVEL heb er MEERDERE kleurenbom snoepjes aan verspilt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad, deze stelling klopt totaal niet

      Verwijderen
  2. Soms telt cc de ontplofte verpakte snoepjes niet, heel vervelend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad de combinatie verpakte snoepjes met kleurenbom levert niets op. Lastig level

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weinig bijdrage en tips die blogger en elke keer: 'we mogen nu door naar level...', alsof we niet kunnen tellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik stop er mee, voor mij niet te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. War wéér wordt vergeten is dat aan de zijkanten weer die ROT BOMMEN tevoorschijn komen!!! En hoezo....verpakte snoepjes? Genoeg gestreepte, maar verpakt? Ik krijg ze niet! Snap niet hoe ze het verzinnen, maar ik vind er zo niets meer aan! DUS IK STOP OOK!!!! Genoeg andere leuke spellen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gemiddeld noemen ze dat; niet doorheen te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hij is echt erg moeilijk. Masr soms heb je mazzel. Ik ga nog effe stug en dom weg door

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is niet te doen ik blijf steeds op 6 hangen wat ik ook doe .het is onmogelijk. help help svp ik doe zoooooooooooo mijn best lukt echt niet help mij svp

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je krijgt veelste weinig verpakte snoepjes.dit lukt nooit ik speel het al zo lang help help ik vind het zo leuk maar deze opgaven is niet te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben nog steeds bezig het lukt echt niet help mij svp want het is onmogelijk voor mij .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. echt waar ik doe zo mijn best niet door te komen je krijgt gewoon veelste weinig verpakte snoepjes het lukt nooit echt niet. ik vind het spel leuk maar nu word ik er hopeloos van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik krijg er nu echt genoeg van ik had net nog 3 snoepjes nodig uniek jo dat is het beste wat ik ooit gehad heb /het lukt gewoon niet, help mij toch svp

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nog steeds bezig helpppppppppp mij toch svp anders stop ik.en dat is jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nog steeds bezig het gaat mij niet lukken ik ben ook niet meer zo jong het gaat gewoon niet help help mij toch svp

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Laat de rij verpakte snoepjes links zo lang mogelijk in tact!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. help help eppie bedankt voor de tip.het is niet te doen .ik ben al zo lang bezig helpppppppppp

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is maar een spelletje, geen paniek....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kostte mij ook een paar dagen, maar ik was van de straat!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik krijg gewoon veelste weinig verpakte snoepjes ik volg ieders raad op .helpt niet te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wie weet raad hoe ik ook mijn best doe ik krijg veelste weinig verpakte snoepjes.wat doe ik iets fout wie weet raad

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben er vrij snel doorheen. Probeer de verpakte snoepjes links zo lang mogelijk te laten staan. Dan krijg je die vervelende bommen niet. Daarna goed combineren en een beetje geluk doet de rest. Succes, het is te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een klote level dat 277! Zit er al weken op. Ga nu dan toch maar het spel verwijderen, het is niet meer leuk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. In twee keer gehaald! En dat terwijl ik soms bij een makkelijk niveau heel lang vastzit.Toch een kwestie van blijven proberen. En spelers, onthoud: het is een spelletje.... maak je niet zo druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ben candy crash moe, inderdaad is t niet te doen. Je moet geluk hebben. Speel het niet vaak meer, ben nl op zoek gegaan naar andere(geen king ) spelletjes gegaan. Verdomde leuke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Na tig x spel 277 kreeg ik ineens ronde snoepjes die in een glazen pot links onder in beeld terecht kwamen. Ik wist niet wat daar mee te doen. Het spel mislukte weer en bij de volgende 277, was pot met 5 van die snoepjes weer verdwenen. Wat was dat nou?
    Geen enkele uitleg gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gehaald binnen 10 keer spelen. Blijkbaar had ik geluk, dus geef niet op, hij is te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gelukt! In mijn geval toch door het combineren van een verpakt snoepje met een kleurenbom. Gewoon blijven proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Combineer een kleurenbom met een verpakt snoepje. Bingo!!! had 18 zetten over

    BeantwoordenVerwijderen
  32. met de tips had ik het level zo gehaald na 4 zetten hoefde ik noh maar 3 verpakte snoepjes.. tip kleurenbom met verpakt snoepje combineren wrrkt wel degelijk.... linker kolom de bovenste niet wegspelen dan heb je ook geen hinder van bommen verder denk aan de T en L mogelijkheid om snoepjes te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoe krijg je verpakte snoepjes want als je ze niet kunt maken kan je er ook geen nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Combineer de bommen met de snoepjes was de gouden tip, duurde me 2 dagen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...