maandag 20 januari 2014

Level 304 | Candy Crush tips level 304

Candy Crush tips en strategieën voor level 304

Level 304 | Candy Crush tips level 304
Level 304 | Candy Crush tips level 304
Doel van Candy Crush level 304
Level 304 is een groot bestellingenlevel. In level 304 krijgen we 50 zetten om 60.000 punten te scoren en om maar liefst 60 gestreepte snoepjes te scoren.

Sterren voor level 304
1 ster: 60.000 punten
2 sterren: 135.000 punten
3 sterren: 165.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 304
In level 304 gaat het om een nog niet eerder behaald doel van 60 gestreepte snoepjes.

Strategieën van Candy Crush level 304
Level 304 lijkt lastig met 60 gestreepte snoepjes, maar als je de truc kent van de kleurenbom in combinatie met een gestreept snoepje, valt het wel weer mee. Die combi moet je ongeveer 4x maken. We mogen nu naar level 305.

Niveau van level 304: Makkelijk.

Andere levels in de episode Gelatine jungle zijn: Episode gelatine jungle levels

4 opmerkingen:

  1. ik ben zo boos ik ging zo goed net stoppen jullie ineens het spel hoe kan dit zomaar?wat ging er mis ik hoop antwoord te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien verbrak JOUW internetverbinding even,...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor heb ik ook last van. Vaak als ik bezig ben krijg ik zwart scherm en wordt het spel afgesloten. Zwaar irritant. Ben niet de enigste hoor het vaker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de combi van gestreept snoepje met kleurenbom levert bij mij elke keer een bom op die niet uit schakelen valt in 5 zetten en daarmee ia het einde spel. Niet makkelijk maar zuiver geluk om er een keer door te komen dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...