maandag 27 januari 2014

Level 313 | Candy Crush tips level 313

Candy Crush tips en strategieën voor level 313

Level 313 | Candy Crush tips level 313
Level 313 | Candy Crush tips level 313
Doel van Candy Crush level 313
Met level 313 spelen we een tijdslevel. We krijgen 45 seconden om 20.000 punten te scoren.

Sterren voor level 313
1 ster: 20.000 punten
2 sterren: 25.000 punten
3 sterren: 35.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 313
In level 313 gaat het om snelheid en punten. Niks rustig nadenken over elke zet, maar supersnel schakelen en combineren.

Strategieën van Candy Crush level 313
Combineer in level 313 de snoepjes zodat je speciale snoepjes krijgt. Probeer snel de schuimpjes middenonder weg te spelen zodat de +5-seconden snoepjes te gebruiken zijn. Ik deed 3 beurten over level 313 en dat maakt het een makkelijk level. We mogen nu naar level 314.

Niveau van level 313: Makkelijk.

Andere levels in de episode Kostelijke kusten zijn: Episode kostelijke kusten levels

7 opmerkingen:

  1. voor mij is dit te snel ik ben al op leeftijd een keer knipperen met je ogen en de tijd is om,help help

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het gaat voor mij veellllllllllll ste snel het lukt mij nooooooooit ik kan het echt niet hoor help help

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe zo mijn best echt waar maar ik ben al bijna 70 jaar het gaat mij veelste snel help help mij toch svp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja gaat idd heel snel begin met een kleurenbom als je hebt en dan kijken voor 4 op een rij maar ook kwestie van geluk ik haalde m in twee keer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kletskoek: màkkelijk? Liegbeesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een echte strategie is hier geen tijd. Je moet gewoon geluk hebben en dan is hij te halen. (bij mij in een keer of 10).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal candycrush. Soms heb je van dit soort k...levels. Het enige wat je dan nodig hebt is geduld en veel geluk. Vind m ook veel te snel gaan. Twee keer met je ogen knipperen en het is voorbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...