dinsdag 1 april 2014

Level 328 | Candy Crush tips level 328

Candy Crush tips en strategieën voor level 328

Level 328 | Candy Crush tips level 328
Level 328 | Candy Crush tips level 328
Doel van Candy Crush level 328
Level 328 is een tijd-level. We moeten in 50 seconden of minder 20.000 punten te scoren

Sterren voor level 328
1 ster: 20.000 punten
2 sterren: 30.000 punten
3 sterren: 40.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 328
In level 328 gaat het om snelheid. Snel combineren en snel speciale snoepjes maken en snel de +5-seconden snoepjes pakken.

Strategieën van Candy Crush level 328
Gewoon snel zijn. Het is goed mogelijk om een kleurenbom te maken. Deze kleurenbom gebruiken levert je heel veel punten op. Zeker de moeite waard! We mogen nu naar level 329.

Niveau van level 328: Makkelijk.

Andere levels in de episode Knaagberg zijn: Episode knaagberg levels

3 opmerkingen:

  1. voor is het te snel een keer knipperen met je ogen en het is voorbij .kijk ik ben niet meer zo jong dus ik reageer niet meer zo snel help help

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik blijf echt heel erg mijn best doen maar ik kan het niet bijbenen zoooooooooo snel dit red ik echt nooit help help.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, gemakkelijk, dan hebben jullie zeker alleen gelukstreffers, is echt alleen te doen als je geluk hebt, zoals met zoveel levels

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...