woensdag 12 november 2014

Level 345 | Candy Crush tips level 345

Candy Crush tips en strategieën voor level 345

Level 345 | Candy Crush tips level 345
Level 345 | Candy Crush tips level 345
Doel van Candy Crush level 345
Level 345 is een bestellingenlevel waarin we minimaal 30.000 punten moeten scoren. We hebben 50 zetten, maar zelfs dat hoge aantal is voor dit leven weinig. Als je klaar bent met dit level wordt de Sugar Crush geactiveerd.

Sterren voor level 345
1 ster: 30.000 punten
2 sterren: 90.000 punten
3 sterren: 110.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 345
De tralies-velden, de steentjes en de 30-zetten-bommen zijn een lastige combinatie. Bovendien is de hoeveelheid bestellingen hoog. 80 gele, 80 groene en 20 gestreepte snoepjes.

Strategieën van Candy Crush level 345
Probeer snel het onderste deel van het scherm leeg te spelen, zeker binnen de 30 zetten zodat de bommen niet afgaan. Het voordeel van een leeggespeeld veld is dat je meer groene en gele snoepjes krijgt. De 20 gestreepte snoepjes scoor je vooral door een kleurenbom met een gestreept snoepje te combineren. Ik heb wel een week gedaan over dit level, dus noem ik het moeilijk. We mogen nu naar level 346.

Niveau van level 345: Moeilijk.

Andere levels in de episode parelwitte vlakten zijn: Episode Parelwitte vlakten levels

24 opmerkingen:

  1. Dit is een onmogelijk level, bah niet leuk. Blogger bedankt voor alle tips die je tot nu toe hebt gegeven. Ik geef het nu op.
    Jammer dat sommige mensen van de onaardige opmerkingen plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lastig level, zelfs met tips hoop ik een keer op geluk. Ben al weken bezig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry hoor dit lijkt nergens meer op candy crush.hoeveel levens moet je henbben om hier door te komen zeg. Dit lijkt nergens meer op. Je zit steeds bonen in te knoeien en komt helemaal niet door de tralies heen laat staan in de buurt van de bommen. Nee zo krijg je dus geen kans meer stop er zo mee. Kansloos.jammer dan. Leuk spel maar nu niet meer.

      Verwijderen
  3. Is niet moeilijk, is totaal onspeelbaar. Du ben ik ook maar afgehaakt. Gelukkig nooit geld erin gestopt. Is het gezien dit soort onspeelbare levels niet waard. Overigens: Dank je voor je moeite blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naarmate je verder komt in de levels krijg je steeds minder tips. Hopen ze op deze manier dat je gaat kopen? No way. Wordt op deze manier steeds minder aantrekkelijk om dit spel te spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom ik op level 245 weet ik nu al, niet te doen, alleen met mazzel. Ben dit spel spuugzat, zoals vele anderen. Stop er lekker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom ik eindelijk op 345, zie nu al dat t niet te doen is. Kom er niet doorheen en als ik erdoor heen kom krijg ik niet alle ingredienten, ja dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, weet maar wat je te wavhten staat, ik heb het opgegeven, k spel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gasten ik ben er ook klaar mee, ondertussen proberen ze je te verleiden met nieuwe spelletjes. Niet intrappen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja ik heb dit al zo vaak gespeeld ben er wel klaar mee, zie zoveel reacties. De moed zinkt in mijn schoenen. Het is echt niet te doen, ik zie er zoveel struikelen op dit level. Goeie manier om je klanten te verliezen. Succes king, ik ben er klaar mee en vele anderen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat doe je als een spel niet leuk meer is? Juist stoppen er mee geen ergernis meer. Joepie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wie wordt er nu in het ootje genomen? Hetzelfde s FIFA ? Schandalig , maar het lijkt er wel op

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben 2 dagen geleden bij dit level aanbeland, ben er nu al klaar mee, kost mij teveel tijd adieui

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoveel zitten bij dit level vast, voor mij ook geen king spelletjes meer, ik heb ze er allemaal afgegooid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik blijf hier steken, ben gelukkig niet de enige, waardeloos spel. Je speelt toch ook niet mens erger je niet 100 keer. Geen bal aan op deze manier. 345 levels is voor mij voldoende. Op naar een leuker spel. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is het de bedoeling dat ik stop met dit spel candy crush? Nou bij deze dan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb al gereageerd en werd genegeerd, help mensen aan een extra level, bij Sandy crush wordt je gewoon belazerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel eens de filmpjes bekeken, die snoepjes en bommen krijg je echt niet, net zoals de gele en groene die je nodig heb

      Verwijderen
  17. Nou jongens, ook ik cappituleer, heb er schoon genoeg na 2 maanden, erger me alleen nog aan dit spel. Voor mij geen king spellen meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt niet opgeven : na al vele lastige levels heb ik ook dit level op een paar dagen gehaald!
    Vergeet niet dat je ook wat geluk moet hebben.
    Bedankt voor je hulp Blogger, zonder jouw tips was ik nooit zover geraakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Denk dat ik geluk had. Ongeveer 10 keer geprobeert en ik had m! Toen ik dit level zag dacht ik ook dat het bijna onmogelijk was. Op naar 346

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Denk dat ik geluk had. Ongeveer 10 keer geprobeert en ik had m! Toen ik dit level zag dacht ik ook dat het bijna onmogelijk was. Op naar 346

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zorg dat je bij het verzetten, het bord herschikt wordt.Maw, als er geen combinaties kunnen gemaakt worden dan wordt het bord herschikt en komen de 3 bommen bovenaan te staan en is het makkelijker om die bommen weg te maaien. De rest is dan te doen. Succes.( heb er 6 beurten over gedaan en 1 handje nodig gehad)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Makkelijk lever twee keer een gekleurde met een gestreepte combineren en klaar

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...