maandag 17 november 2014

Level 347 | Candy Crush tips level 347

Candy Crush tips en strategieën voor level 347

Level 347 | Candy Crush tips level 347
Level 347 | Candy Crush tips level 347
Doel van Candy Crush level 347
Level 347 is het 12de leven van deze episode. Het is ook al weer de 69ste keer dat we een bestellingenlevel spelen. We moeten in dit level 10.000 punten scoren en dat binnen 50 zetten.

Sterren voor level 347
1 ster: 10.000 punten
2 sterren: 50.000 punten
3 sterren: 70.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 347
10 verpakte snoepjes en 2 keurenbommen, dat zijn de bestellingen voor level 347.

Strategieën van Candy Crush level 347
Maak zo snel mogelijk verpakte snoepjes en als het mogelijk is een kleurenbom. Als je een kleurenbom combineert met een verpakt snoepje scoor je meteen veel verpakte snoepjes maar je scoort niet een kleurenbom denk daaraan! We mogen nu naar level 348.

Niveau van level 347: Redelijk goed te doen.

Andere levels in de episode parelwitte vlakten zijn: Episode Parelwitte vlakten levels

24 opmerkingen:

  1. Ik krijg bijna geen verpakte snoepjes. Ik vind het een erg moeilijk level. Nog iemand tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nu twee maanden bezig met dit level. Ik krijg niet genoeg verpakte snoepjes. Helaas, ik zal moeten stoppen met candy crush, want ik word hier shagrijnig van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet Te doen. Kut level. Stop er ook mee.

      Verwijderen
  3. Het is onmogelijk om die verpakte snoepjes te verkrijgen. Ik vind candy crush een heel leuk spel, maar door dit level kan ik niet verder. Ik krijg ook allemaal verschillende tips, maar niets helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg niet genoeg verpakte snoepjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg niet genoeg verpakte snoepjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is inderdaad niet te doen, wachten op de juiste combinaties? Maakt het spel er niet leuker op. Blijf steken op 1 of 2 combi die ik mis, balen balen met dit spel je moet puur geluk hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jezus wat een k spel, ben er zo klaar mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk toch dat je dit spel voortijdig kan stoppen, doe ik regelmatig. Geef ook aan spel stoppen, heeft toch geen zin om door te gaan. Heerlijk, kan ik me concentreren op andere spelletjes en laat candy crush king spelletjes links liggen, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor mij houdt dit spel op, voor de rest, veel succes. Ik ben er klaaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik geef het op, zit al veel te lang bij dit level. Zo saai.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is het de bedoeling dat ik stop met dit spel? Nou bij deze dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh joh ben twee maanden geleden al gestopt bij level 347 verstrek alleen nog levens, hoeven ze dat in ieder geval niet te kopen bij dit waardeloze spel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal klaar mee. 10 verpakte snoepjes is niet haalbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal klaar mee. 10 verpakte snoepjes is niet haalbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben er ook klaar mee word hier zo chaggie van

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste mensen,
    als je weken vastzit geef dit dan door aan de helpdesk.
    http://help.king.com/contact
    Vertel welk level en wat je wel en niet allemaal hebt gedaan, maar dat het niet lukt om dit level uit te spellen, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als je een kleuren bom combineert met verpakt snoepje krijg je maar 1 verpakt snoepje dit is in tegenstelling tot de gestreepte snoepjes is toch raar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb een mail gestuurd met als enige antwoord dat ik filmpjes moet kijken :(
    echt klantvriendelijk vind ik dit niet.
    Dit level is niet te halen, jammer het was een leuk spel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ik zit vast op level 515, niet te doen dus speel ik niet meer. Trouwens was nog het enige king spel dus, op zoek naar een ander spel zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Op minder dan twee maand,al voor de tweede keer al mijn boosters plots verdwenen!mag je die nie opsparen?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben daar echt nie goed van !😠

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed te doen: combineer kleurencombinatie met verpakt snoepje: geheid succes.......

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is me gelukt, door een verpakt snoepje naast een chocoladebom te plaatsen, en die twee dan te combineren. Toen kreeg ik 10 verpakte snoepjes die ploften.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...