woensdag 19 november 2014

Level 365 | Candy Crush tips level 365

Candy Crush tips en strategieën voor level 365

Level 365 | Candy Crush tips level 365
Level 365 | Candy Crush tips level 365
Doel van Candy Crush level 365
We zijn met level 365 aangekomen bij het 75ste bestellingen level. Dit laatste level van deze episode is weer een heel lastige. De 20.000 punten en de 2 bestellingen moeten binnen 50 zetten gehaald worden.

Sterren voor level 365
1 ster: 20.000 punten
2 sterren: 65.000 punten
3 sterren: 80.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 365
De steentje staan een beetje in de weg. 100 keer groen en 100 keer blauw is best veel.

Strategieën van Candy Crush level 365
Speciale snoepjes combineren zorgt ervoor dat het speelveld een hoog verloop aan snoepjes kent. Daardoor is er steeds een grote aanvoer van nieuwe groene en blauwe snoepjes. Maar 100 keer groen en 100 keer blauw is toch wel erg veel. Dit gaat je dagen kosten. We mogen nu een nieuwe episode op naar level 366.

Niveau van level 365: Erg lastig.

Andere levels in de episode fudge-eilanden zijn: Episode Fudge-eilanden levels

7 opmerkingen:

  1. Ben al weken bezig en kom er niet doorheen.wie heeft er tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik kom er ook niet doorheen, ik denk dat ik ermee ophoud ik ga niks bijbetalen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er doorheen, alleen krijg ik geen derde leven voor de nieuwe episode. Dit is al de tweede keer, ik kan beter candy crush loskoppelen van facebook, dan wacht ik wel 3 dagen, ik wacht nu al 5 dagen. Weet iemand hoe ik dit kan loskoppelen van facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik krijg geen derde level meer voor de volgende episode, ik denk dat het spel hier stopt. Heb ik toch mooi 365 levels gehaald. Hadden ze toch wel even aan kunnen geven dat het maar tot 365 levels gaat, maar oke, ik ben er dus klaar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. appeltje eitje!! in 3 keer

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...