woensdag 26 november 2014

Level 380 | Candy Crush tips level 380

Candy Crush tips en strategieën voor level 380

Level 380 | Candy Crush tips level 380
Level 380 | Candy Crush tips level 380
Doel van Candy Crush level 380
Level 380 is het laatste level van deze episode. Het is een gelatinelevel waarbij we in 50 zetten minimaal 45.000 punten moeten halen en 23 blokjes met dubbele gelatine moeten wegspelen.

Sterren voor level 380
1 ster: 45.000 punten
2 sterren: 115.000 punten
3 sterren: 135.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 380
Zelfs als we veel steentje hebben weggespeeld blijft het speelveld redelijk bepertkt doordat de chocolade maar blijft groeien.

Strategieën van Candy Crush level 380
Speel beiden taarten weg. Probeer de chocolade aan de onderkant te beperken. We hebben nu de episode puddingpagoda gehaald en mogen naar de volgende episode, de episode droptoren. We mogen nu naar level 381.

Niveau van level 380: Gemiddeld.

Andere levels in de episode puddingpagoda zijn: Episode Puddingpagoda levels

4 opmerkingen:

  1. Ik kan niet verder spelen met level 381. Na level 380 kan ik niets meer. Wat kan ik doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook niet verder, graag jullie advies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon stoppen zoals vele anderen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je waarom ik een hekel krijg aan Candy crush? Je krijgt je derde leven voor de volgende episode niet binnen, je kan net zo goed 3 dagen wachten, ontkoppelen van Facebook

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...