vrijdag 23 augustus 2013

Candy Crush tips level 144

Candy Crush tips en strategieën voor level 144

Candy Crush tips level 144
Candy Crush tips level 144
Doel van Candy Crush level 144
Dit is een lastig punten level. Haal 75.000 punten in 45 zetten.

Sterren
1 ster: 75.000 punten
2 sterren: 125.000 punten
3 sterren: 140.000 punten

Candy Crush tips level 144
Candy Crush tips level 144
Omschrijving van Candy Crush level 144
Level 144 is een punten level die je in een paar keer moet kunnen halen. Het lastige van dit level is dat het aantal punten van 75.000 best hoog is.

Strategieën van Candy Crush level 144
Probeer vooral snel de steentjes weg te spelen, waardoor er meer bommen gaan verschijnen. De bommen leveren 3000 punten per stuk op, dus probeer deze zo snel mogelijk weg te spelen. Soms lukt het zelfs om 2 bommen tegelijk te combineren met een snoepje. Meteen doen! Andere bommen zullen blijven verschijnen.

Niveau van level 144: Redelijk moeilijk.

Andere levels in episode peperkoekvallei zijn: Episode peperkoekvallei levels

8 opmerkingen:

  1. Geen leuk lekker ontspannen spelletje..... bah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al 3 dagen bezig. Lukt niet!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WTF???!! Ik heb meer dan 130.000 punten behaald, maar ik was gewoon af. Ik snap dat niet. Je moet toch minimaal 75.000 punten halen?? Of heb ik het mis?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook Anoniem blijkbaar moeten ook alle zetten worden opgebruikt.

      Verwijderen
    2. Ik ook Anoniem blijkbaar moeten ook alle zetten worden opgebruikt.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...