zondag 8 september 2013

Candy Crush tips level 149

Candy Crush tips en strategieën voor level 149

Candy Crush tips level 149
Candy Crush tips level 149
Doel van Candy Crush level 149
Dit is weer een bestellingen level. Je moet hier drie soorten bestellingen halen en 30.000 punten. Hiervoor heb je 45 zetten.

Sterren
1 ster: 30.000 punten
2 sterren: 90.000 punten
3 sterren: 120.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 149
In level 149 moet je in 45 zetten drie soorten bestellingen halen. Een combi van twee verpakte snoepjes; 10 gestreepte snoepjes en 99 blauwe snoepjes.

Level 149 | Candy Crush tips level 149
Candy Crush tips level 149
Strategieën van Candy Crush level 149
Begin met het maken van een gat in de bovenste twee rijen. Dat gaat eigenlijk alleen goed met een vertikaal gestreept snoepje. Als het gat eenmaal groot genoeg is kun je verder met dit level.

Probeer dan snel de combi van twee verpakte snoepjes te halen. Die is het meest lastig. De gestreepte snoepjes gaan wel lukken. En zelf een gestippeld kleurensnoepje is handig, daarmee kun je snel veel blauwe snoepjes raken.

Inmiddels heb ik dit level voor een tweede keer moeten doen. In de uitdagingen na level 155 kwam dit level opnieuw. Dit keer moest ik 90.000 punten halen. Ik heb er nu wat langer over gedaan, soms haalde ik de bestellingen wel maar had ik net een paar duizend punten te weinig.

Niveau van level 149: Redelijk makkelijk - redelijk lastig.

Andere levels in episode peperkoekvallei zijn: Episode peperkoekvallei levels

15 opmerkingen:

  1. Bij deze stop ik met het spelen van candy crush . Dit spel is onmogelijk uit te spelen zonder zetten bij te kopen . Ik ben het beu .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je het dan nog zo lang hebt volgehouden verbaast me. Er zijn al wel véeeeeeeeeel lastiger levels geweest.
    Minstens 300 keer level 145 gespeeld en ik geef ook niet op. Duuuuuuuuuuuuuuus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ben je ondertussen - een maandje verder - dan ook gestopt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf vind ik dit level ontmoedigend. Het lukt me maar niet om het uit te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit level lukt mij niet echt zeer frustrerend.
    Hoe kom je aan die twee verpakte snoepjes????
    Ga iets anders spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik krijg maar 35 zetten ipv 45 zetten hoe kan dit zo kom ik er nooit uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie kan mij verder helpen met level 149 kom er niet door.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik krijg ook slechts 35 zetten, maar je hebt er niets aan als je geen gat kunt slaan. Wat een bagger level, stop ermee ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo snel mogelijk de chocolade weg bovenin. En de andere verpakkingen. Dan via combi's met streepballen en toverballen alles wegspelen. Is zeker te doen. Ik doe m nu net en heb m al een paar x op 1 verpakte combo na. F*** :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik krijg ook maar 35 zetten. Is niet te doen zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een rot level, ben al dagen bezig. Het lastigste is om de verpakte snoepjes naast elkaar te krijgen en sowieso heb je een kleurenbom nodig om voldoende blauwe te krijgen. Er zijn nog wel meer lastige levels geweest, maar deze spant de kroon. 35 zetten zijn gewoon niet genoeg, alleen met wat geluk kun je het halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, ha, hierboven vertelde ik nog dat ik het level niet kon halen, maar ik heb geluk gehad en haalde het level 149, wel 9 goudstaven betaald voor 5 extra zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zeg niet te doen. Ik heb ook maar 35 zetten, heeft volgens mij te maken met het feit dat ik het vorige level heb afgesloten met 1 ster.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met 45 zetten lijkt me dit level al niet mogelijk, laat staan met 35 zetten. Een uitdaging is leuk, dit level verre van. Dit soort levels zou een vast minimum aantal zetten moeten hebben, anders is het gewoon absoluut niet haalbaar. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb zelfs maar 30 zetten. Hoe klaar je dan dit level ?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...