dinsdag 22 oktober 2013

Candy Crush tips level 197

Candy Crush tips en strategieën voor level 197

Candy Crush tips level 197
Candy Crush tips level 197
Doel van Candy Crush level 197
Level 197 is een gelatinelevel waarbij je 80.000 punten moet scoren, je hebt hiervoor 50 zetten.

Sterren voor level 197
1 ster: 80.000 punten
2 sterren: 120.000 punten
3 sterren: 150.000 punten

Candy Crush tips level 197
Candy Crush tips level 197
Omschrijving van Candy Crush level 197
Level 197 is een gelatine level waarbij de gelatine in het onderste deel van het scherm staat. Je komt daar vrij lastig bij.

Strategieën van Candy Crush level 197
Probeer vertikaal gestreepte snoepjes te maken. Als je die op een snoepje met doorzichtige coating weet te richten, dan kun je vervolgens meteen twee verpakte snoepjes combineren. Dat zet een domino effect in gang. Het blijft lastig om de gelatine die onder de steentjes ligt allemaal weg te spelen. Klik hier voor level 198.

Niveau van level 197: Lastig.

Andere levels in de episode Karamelbaai zijn: Episode karamelbaai levels

4 opmerkingen:

  1. Leuke Candy crush tips, ik raad je ook deze aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij niet zo moeilijk als je 2 pakjes met elkaar combineerd, enkel de randen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan voor de tweede x geen verbinding met fb maken, vorige x heb ik uit en weer ingelogd maar werd in plaats terug gezet waardoor ik sommige heel lastige levels weer opnieuw moest doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is wel lastig ik hoop dat het gaat lukken,want ik vind het een leuk spel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...