woensdag 23 oktober 2013

Candy Crush tips level 199

Candy Crush tips en strategieën voor level 199

Candy Crush tips level 199
Candy Crush tips level 199
Doel van Candy Crush level 199
Level 199 is een gelatinelevel waarbij je naast alle gelatine 145.000 punten moet scoren binnen 50 zetten.

Sterren voor level 199
1 ster: 145.000 punten
2 sterren: 185.000 punten
3 sterren: 215.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 199
Het onderste deel van het scherm is gevuld met dubbele gelatine. Maar het lastigste deel is de bovenkant. Daar vind je onder de bruine gewelfde steentjes enkele gelatine. Maar de bruine gewelfde steentjes moet je zoals bekend is, 3 keer raken voordat de gelatine zichtbaar wordt.

Strategieën van Candy Crush level 199
De gelatine in het bovenste deel van het scherm is het lastigste, vooral die in de hoeken. Richt daar vooral je aandacht op. Maak gebruik van horizontaal gestreepte snoepjes om de gelatine in de eerste en laatste kolom te raken. Nu naar het laatste level van de Karamelbaai. Het magische nummer: level 200!

Niveau van level 199: Gemiddeld.

Andere levels in de episode Karamelbaai zijn: Episode karamelbaai levels

9 opmerkingen:

  1. help help het lukt mij niet level 199

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaat het mij ooit eens lukken ik hoop het level 199 is niet te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga stoppen ik geef het op heeeeeeeel erg jammmer want ik vind het zoooooooooo leuk maar mijn geduld is op

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschrikking is dit level, ik kap ermee, het moet wel een ontspannen tijdverdrijf zijn en geen ergernis :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom kom level 181 was ook een lastig level, dus nirt zo snel opgeven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben verder gegaan met Odus, veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zodra je onder de 30 zetten komt en er is boven nog niks ontploft kan je beter gelijk opnieuw beginnen, heb nu al zeker 100 pogingen op dit level gewaagd kan hem maar niet halen grrr

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is te halen, maar je moet wel geluk hebben. Gewoon blijven proberen en dan lukt het op een dag. Succes!!
    PS er zitten in het bovenste gedeelte ook dubbel gelatine, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hierboven staat dat je in level 199 50 zetten hebt naar dat klopt niet, er zijn maar 33 zetten, ik heb het al zo vaak gedaan maar nog steeds niet gelukt 👿👿

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...