dinsdag 23 december 2014

Level 399 | Candy Crush tips level 399

Candy Crush tips en strategieën voor level 399

Candy Crush tips level 399
Candy Crush tips level 399
Doel van Candy Crush level 399
45 zetten krijg je om alle gelatine weg te spelen en om 100.000 punten te scoren.

Sterren voor level 399
1 ster: 100.000 punten
2 sterren: 250.000 punten
3 sterren: 280.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 399
In level 399 vind je weer van alles bij elkaar. Gewelfde steentjes, chocolade, tralies-velden, transparante coating velden, en een 9-zetten-bom.

Strategieën van Candy Crush level 399
Ga niet meteen af op de kleurenbom, die komt later wel. Eerst begin je met de 9-zetten-bom, als die eenmaal weg is kun je de kleurenbom bevrijden, dat zal nog heel wat zetten kosten. Maar als je de bom kunt gebruiken, ben je een heel eind op weg. Zeker als je hem kunt gebruiken in combinatie met een gestreept snoepje. Nu naar level 400.

Niveau van level 399: Makkelijk.

Andere levels in de episode Haar verwarde rockster zijn: Episode haar verwarde rockster levels

8 opmerkingen:

  1. Hoezo makkelijk, zit ik in een ander level dan, lulkoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens, volgens mij zit ik ook in een ander level, wat een gelul, makkelijk, laat me niet lachen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik zit vast, hallo wie niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh waarom houd iedereen op met dit spel? Ik dus ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hallo, wat vraagt dit spel? Opgeven!!! Dan doe je dat toch!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad niet haalbaar, zit niet op f book maar zelfs dat heeft geen zin. Ik stop er ook lekker mee.
    Heb mijn buik vol met dit kspel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een moeilijk spel. Ben al een week aan het ploeteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit level is helemaal niet makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...