dinsdag 23 december 2014

Level 409 | Candy Crush tips level 409

Candy Crush tips en strategieën voor level 409

Level 409 | Candy Crush tips level 409
Level 409 | Candy Crush tips level 409
Doel van Candy Crush level 409
Level 409 is een ingrediënten waarbij we binnen 50 zetten 20.000 punten moeten scoren.

Sterren voor level 409
1 ster: 20.000 punten
2 sterren: 80.000 punten
3 sterren: 95.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 409
De ingrediënten zijn 1 kers en 1 hazelnoot, dit lijkt een eitje, maar dit level is erg lastig.

Strategieën van Candy Crush level 409
De taartbommen moeten beide worden weggespeeld. Focus je eerst op 1 taartbom en gebruik de speciale snoepjes zo snel mogelijk. Als je nog speciale snoepjes hebt terwijl je een taartbom compleet hebt, ben je de speciale snoepjes kwijt. We mogen nu naar level 410.

Niveau van level 409: Erg lastig.

Andere levels in de episode Haar verwarde rockster zijn: Episode haar verwarde rockster levels

20 opmerkingen:

  1. Level 409 is al niet te doen , wat dacht je van 410? Helemaal niet te doen. Gauw stoppen, scheelt je een hoop ergernis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit nu op 409, niet te doen. 410 is nog erger, dus ik kap er mee, ben toch verder gekomen dan mijn vrienden, die zijn er al lang mee gestopt. Voor mij een overwinning, maar.... Ik vind t mooi geweest, ook voor mij houd het hier op. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er vrede mee dat ik bij dit level niet verder kom, te lang gebrobeerd, wens iedereen succes, voor mij stopt het hier, zoals zo vele anderen. Vind t knap dat ik zo ver ben gekomen, maar.... er zijn zoveel leukere spelletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jongens, ik ben er ook klaar mee, goh waarom haken zoveel mensen af?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh steeds meer struikelen op dit level, daarom stopt iedereen denk ik. So I'am wat een k level, 419 is nog erger, kan dus maar beter kappen rust in de tent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het al mooi dat ik hier ben gekomen, maar nu is t klaar !!! Is niet echt leuk meer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik ben nu bij level 409, de enige onder mijn vriendenclub, geen hulp, geen extra levens. Inderdaad, dit level is niet te doen. Sorry, ook ik haak af. Is voor mij geen leuk spel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor mij is level 409 niet te doen, zit al twee weken vast. Ben er wel klaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iedereen haakt af, nou, ik ook, ben er wel klaar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waf een k level, ben er klaar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik hoef geen levens meer, dank aan een ieder die mij levens heeft gestuurd. Ik capituleer. Dit spel is voor mij geen uitdaging meer. Succes voor een ieder die de uitdaging wil aangaan , ook jullie haken af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor mij geen Candy crush meer, ben er helemaal klaar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals zovelen haak ik hier af. Candy crush succes , voor mij geen leuk spel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zit op 558 ook niet te doen. Irritant en onlogisch voor mij einde van dit spel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie het probleem niet: 12 beurten-klaar. Leuk level ook

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie het probleem niet: 12 beurten-klaar. Leuk level ook

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie het probleem niet: 12 beurten-klaar. Leuk level ook

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Al lijkt het hopeloos, je komt altijd wel een keer door de levels heen. Ook di level dus. Heb hem na 1 dag gehaald. Gewoon geduldig blijven en je niet gek laten maken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Na ±15 levens gehaald. Heb de ingrediënten naar 1 kant verwijderd. Indien je langs beide kanten speelt moet je ook rekening houden met 2 kanten. Enfin, ge doet maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En toen? Level 400 was al bizar. Maar deze 409, wat is het doel eigenlijk? Ik snap niets meer van dit rare spel en ben er nu dan ook helemaal klaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...