dinsdag 23 december 2014

Level 410 | Candy Crush tips level 410

Candy Crush tips en strategieën voor level 410

Level 410 | Candy Crush tips level 410
Level 410 | Candy Crush tips level 410
Doel van Candy Crush level 410
Level 410 is alweer het laatste level van de episode Haar verwarde rockster. Maar vergis je niet, je blijft nog wel een paar dagen in deze episode hangen, want level 410 is een lastige! Level 410 is een gelatinelevel waarbij we binnen 50 zetten 70 blokjes met dubbele gelatine en 155.000 punten moeten scoren.

Sterren voor level 410
1 ster: 155.000 punten
2 sterren: 265.000 punten
3 sterren: 295.000 punten

Omschrijving van Candy Crush level 410
Er zijn 8 bommen op lastig te bereiken plekken. De chocolademachine en de dropveters maken het je ook lastig.

Strategieën van Candy Crush level 410
Probeer een dropveter bovenop de chocolade machine te krijgen. En probeer die daar te laten. Op die manier wordt je niet gestoord door de groeiende chocolade. We mogen nu naar de volgende episode, de episode Mangosapmoeras. We beginnen met level level 411.

Niveau van level 410: Erg lastig.

Andere levels in de episode Haar verwarde rockster zijn: Episode haar verwarde rockster levels

21 opmerkingen:

  1. Sorry hoor en in dit level blijf je een paar dagen hangen. Maanden en maanden zul je bedoelen. Je krijgt heeeeeeelemaal geen kans meer.je krijgt geen zet kado. Meer dan kansloos. Ik zal wel moeten stoppen want vind er niks meer aan. Op den duur is het niet leuk meer. Dat is nu dus. Heb wel honderden levens verspeeld vind het nu wel mooi geweest. De groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kutspel is het. Zo kan ik ook een spel bedenken waar je nooit door kan komen bah bahen og eens bah. Ben er helemaal klaaaaaaaaaaaaaaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas dat zo n mooi spel zo afgelopen is. Jammer. Je moet hier zoveel geluk mee hebben dat is niet iedereen gegeven. Candy crush bedankt voor dit leik spel maar ik kom niet meer verder. Helaas. Iedereen nog veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is inderdaad waardeloos, wachten op de juiste v snoepjes? Alice in wonderland zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad niet te doen, iedereen waarschuwde voor dit level, en, ja ook ik ben verveeld met dit spel, al 2 maanden hetzelfde spelletje? Dat speel je dan niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik erger me groen en geel aan dit spel, stop al voortijdig omdat ik weet dat t niet haalbaar is, dat zegt toch al al genoeg, hoevvel afhakers zijn er al, teveel denk ik, spel is niet succesvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wachten op geluk? Hier heb ik dus geen zin in, kappen met dit spel , dat raad ik iedereen aan die tot 410 is gekomen, maar..... Stoppend de beste remedie eindeloos spelen, gaat vervelen! Hè wat leuk t rijmt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik ben er klaar mee. Wat een irritant spel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Makkelijk praten, je moet gestreepte snoepjes combineren, moet je ze wel krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik stop het spel al voortijdig, zie al als ik het niet haal dus heb ik geen zin om door te spelen. Het gaat je zo vervelen. Wat n saai rot spel, krijg meer zin om het niet te spelen als wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laten ze bij candy crush is nagaan hoeveel er stoppen. Wat een waardeloos spel, alle tips, waardeloos.. ik ben er zoooo klaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jezus, wat ben ik dit spel zat, zit al ik weet niet hoelang vast, altijd maar het Boring zelfde spel spelen, niet de juiste combinaties krijgen en, vooral als je nog maar een nodig heb, gaap gaap

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook mij kan dit spel mij niet meer boeien, dus afhaken. Zoals vele anderen. In mijn vriendenkring ben ik de enige die dit nog speel, waarom zou ik verder gaan? Vind het mooi geweest. King spellen? Niks voor mij. Gegroet en al de non facebookspelers veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou geloof me, ik zit op level 427, ook al niet te doen. Je bent puur afhankelijk van de candies die gunstig vallen en dat kan heeeeel lang duren. Boven de 400 is al bijna niet te doen. Ik sta er alleen voor want al mijn vrienden zijn al afgehaakt. Niks kopen en gewoon een tijd stoppen. Ik speel het steeds minder omdat het steeds minder leuk wordt om het te spelen. Ander, geen king spel,denk ik leuker

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 410 in 4 pogingen. Ik zie het probleem niet. Dr zijn toch wel lastiger geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow zit op 515, stop er maar mee is niet te doen, ook ik ben er klaar mee, zoals 100.000 anderen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik ben klaar met Candy crush, de levels worden alleen maar belachelijk . Wat een waardeloos spel. Ik speel het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben er ook helemaal klaar mee zit op 452 maar deze is niet te doen waardeloos level

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Snap het niet hoor, 13 beurten - klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit level heb ik in 2 beurten gehaald. De enigste moeilijkheid bestond in de 2 hoeken boven. En daar moet ge niet op concentreren. Alleen in het speelveld proberen combo's te maken en thats it. Heb al moeilijkere gehad die gemakkelijk waren aangeduid. Of anders ligt het aan het mooie weer zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het viel eigenlijk heel erg mee. Een poging of 10 denk ik. Toen had ik het geluk een kleurenbom met een gestreept snoepje te kunnen combineren. Als je het geluk hebt zo'n combinatie te kunnen maken, is het zo voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...